Інформаційно-технологічний супровід (липень 2019 року)


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

 

“Літо з ІТС” – акція для користувачів ІТС ПРОФ!

Продовжується акція “Літо з ІТС”. Акція проводиться в період з травня по серпень 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8+4 з травня, червня, липня або серпня 2019 року.

Усі зареєстровані учасники акції отримають у подарунок стильний рюкзак з логотипом “ІТС”.

Ознайомитися з правилами проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці http://its.1c.ua/leto.

Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі “Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС”.

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі “Договори”.

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації “Бухгалтерія для України” у розділі “Розрахунок зарплати” опубліковано порядок відображення нарахування і виплати допомоги по вагітності та пологам.

Користувачам конфігурації “Управління торговим підприємством для України” у розділі “Облік грошових коштів” рекомендуємо ознайомитися з інформацією про місця зберігання грошових коштів і переміщення грошових коштів між ними. У матеріалі наведено опис порядку зберігання інформації про банківські рахунки і каси підприємства, у тому числі каси ККМ, а також наведено опис порядку переміщення грошових коштів між банківськими рахунками і касами організації.

Для користувачів конфігурацій “Управління торговим підприємством для України” і “Управління виробничим підприємством для України” у розділі “Нематеріальні активи” оновлено методику створення нематеріальних активів власними силами, в якій на конкретному прикладі розглянуто порядок накопичення витрат на об’єкті будівництва, з подальшим прийняттям до обліку нематеріального активу.

Користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою для України” рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії “ХВОЯ Інтегра” (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в новому розділі “Роботи” представлено методику відображення відомостей про підрядну роботу чи послугу за допомогою документа “Замовлення-наряд”.

Також рекомендуємо ознайомитися з порядком розрахунку потреби в товарах на підставі статистики продажів за минулий період і автоматичного формування замовлень постачальникам за допомогою обробки “Закупівля товарів”.

У розділі “Розрахунок зарплати” представлено методику нарахування заробітної плати за виконаними завданнями.

Методична підтримка типових рішень BAS

Користувачам конфігурації “BAS ERP” у розділі “Робота з документами, довідниками і звітами” рекомендуємо ознайомитися з методикою настройки рахунків обліку, оскільки у багатьох документах рахунки обліку не вказуються, а порядок формування проводок у документах залежить від настройок статті витрат у робочому місці “Настройки відображення документів в регламентованому обліку”.

У підрозділі “Робота з клієнтами” рекомендуємо ознайомитися з порядком оформлення угоди з клієнтом у разі поставки товарів під замовлення клієнта.

Розділ “Необоротні активи” доповнено методикою проведення інвентаризації основних засобів.

У розділі “Кадровий облік і розрахунок заробітної плати” опубліковано методику нарахування та оплати основної щорічної відпустки. У ній наведено порядок нарахування відпускних одному працівнику та списку працівників, особливості нарахування відпускних внутрішнім сумісникам, а також особливості виплати відпускних в міжрозрахунковий період.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP” та “BAS Управління торгівлею” у підрозділі “Взаєморозрахунки” розділу “Казначейство” представлено механізм визначення валюти взаєморозрахунків з діловими партнерами.

Розділ “Управління купівлями” доповнено описом налаштувань та функціональних можливостей підсистеми “Купівлі”. Також у розділі представлено порядок оформлення замовлень постачальникам.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Роздрібна торгівля” у розділ “Робота з документами, довідниками і звітами” додано порядок налаштування звіту “Універсальний звіт” на прикладі виведення контактних даних фізичних осіб. Також оновлено механізм групової зміни реквізитів, який дозволяє масово змінювати реквізити і табличні частини у вибраних довідниках і документах.

У розділі “Сервісні функції” представлено рекомендації по відстеженню наявності оновлень, а також методика оновлення програми через конфігуратор.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період “серпень 2018 року – липень 2019 року”.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях “1С:Підприємства”

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень “BAS ERP”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Роздрібна торгівля”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У рубриці “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO” довідника “Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами” оновлено методику проведення налаштування системи для відправлення і отримання документів.

Також опубліковано порядок збереження секретних ключів на захищений носій на прикладі створення нових сертифікатів.

З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”: 01.01.012 – 01.01.014.

Консультації аудитора

Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора” http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

Консультації для бухгалтера

У довідник “ПДВ: правила оподаткування та облік” додано новий матеріал. База оподаткування є одним з основних елементів будь-якого податку, в тому числі і ПДВ. Правильність її визначення безпосередньо впливає на правильність обчислення суми податку. Про порядок обчислення бази оподаткування ПДВ, про особливості її визначення при здійсненні деяких операцій детально описано в новому розділі “База оподаткування”.

Також в довіднику “ПДВ: правила оподаткування та облік” у розділі “Податкова накладна та її замінники” оновлено порядок заповнення обов’язкових реквізитів податкової накладної на прикладі обліку в типовій конфігурації “Бухгалтерія для України”.

У довіднику “Регламентована звітність” в розділі “Податкова звітність” актуалізовано підрозділ “Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1 ДФ)”.

У довіднику “Праця і заробітна плата” на прикладі роботи у конфігурації “Зарплата і Управління Персоналом для України” оновлено приклад бухгалтерського та податкового обліку сум податку розділу “Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)”. Матеріал також актуальний для користувачів конфігурації “Управління виробничим підприємством для України”.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 26.07.2019: Мінфін України вніс зміни в П (С) БО 25 “Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва” та інші нормативно-правові акти з бухгалтерського обліку основних (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2323/hdoc).
  • Коментар від 19.07.2019: ДФСУ: якщо від покупця надійшла передоплата однією сумою, продавець зобов’язаний скласти тільки одну податкову накладну (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2315/hdoc).
  • Коментар від 19.07.2019: НБУ оновив вимоги до оформлення розрахункових документів, у зв’язку зі скасуванням карток зі зразками підписів (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2309/hdoc).
  • Коментар від 16.07.2019: Мінінфраструктури України змінено форму ТТН і правила її складання (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2306/hdoc).

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару “Лекторій”, який був присвячений актуальним питанням оподаткування ПДВ та зупиненню реєстрації в ЄРПН. Запис доповідей здійснено 9 липня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша № 26-29 за 2019 рік.

У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у серпні 2019 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.07.2019 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”.

Консультації для бюджетної сфери

Довідник “Закупівлі за державні кошти” доповнено новим матеріалом “Переговорна процедура закупівлі для забезпечення потреб оборони”. У ньому представлено інформацію стосовно замовників, які застосовують Закон України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” № 1356, періоди застосування переговорної процедури, особливості формування оголошення, вимоги до формування та подання цінової пропозиції учасників, підстави відхилення цінових пропозицій та відміни відбору учасників, особливості проведення переговорів та укладання договорів, подання та розгляд скарг учасників відбору та інше.

Також довідник доповнено новим матеріалом “Делегування повноважень на проведення переговорної процедури закупівлі” у розділі “Переговорна процедура закупівлі для забезпечення потреб оборони”, в якому представлено інформацію про делегування повноважень на проведення переговорної процедури закупівлі для забезпечення потреб оборони. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У довідник “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” додано новий розділ “Витрати”, в якому розпочато публікацію серії матеріалів, присвячених різноманітним видам витрат суб’єктів державного сектора. Матеріал розкриває інформацію щодо методологічних засад формування в бухобліку інформації про витрати, класифікації та структури витрат, порядку визнання витрат в бухобліку.

У розділ “Зобов’язання” довідника “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” додано новий матеріал “Доходи майбутніх періодів”, в якому наведено інформацію про один із видів зобов’язань – доходи майбутніх періодів, визнання їх та оцінка, відображення у бухгалтерському обліку та звітності.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм” https://portal.1c.eu/applications/65.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 8:

Технологічна платформа:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1534.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1854.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1924.

Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8”:

  • Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ”, редакція 2.1, версії 2.1.54.2 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова”, редакція 2.1, версії 2.1.54.2 (оновлення).
  • Конфігурація “Управління торговим підприємством для України”, редакція 1.2, версії 1.2.52.3 (оновлення).
  • Конфігурація “Управління виробничим підприємством для України”, редакція 1.3, версії 1.3.62.4 (оновлення).

1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7:

Прикладні рішення:

  • Конфігурація “Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України”, реліз 7.70.082.
  • Конфігурація “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.087.

Форми звітності:

  • За II КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерський облік для України”.
  • За II КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Комплексна конфігурація для України”.

3. ЦІНИ

ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ
12 міс.

6450

6 міс.

3450

3 міс.

1800

окремий випуск

1200

із щомісячною оплатою

600

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО
12 міс.

4500

6 міс.

2400

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
від 1 до 5

900

від 6 до 10

810

від 11 до 20

720

від 21 до 50

630

від 51 до 100

540

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
доплата за 1 місяць

180

доплата за 2 місяці

360

доплата за 3 місяці

540

доплата за 4 місяці

720

доплата за 5 місяців

900

доплата за 6 місяців

1080

доплата за 7 місяців

1260

доплата за 8 місяців

1440

доплата за 9 місяців

1620

доплата за 10 місяців

1800

доплата за 11 місяців

1980

ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

 

 

Тривалість попереднього договору ІТС

 

 

12 міс. або 
пільговий 8+4

 

 

6 міс.

 

 

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

 

1 міс.

 

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170

Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

 

 

Кількість місяців

 

 

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

 

ІТС Галузевий 1-ї Категорії
1 міс.

360

3 міс.

780

6 міс.

1440

12 міс.

2700

Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії
1 міс.

720

3 міс.

1560

6 міс.

2880

12 міс.

5400

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії
1 міс.

1440

3 міс.

3120

6 міс.

5760

12 міс.

10800

Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії
1 міс.

2160

3 міс.

4650

6 міс.

8700

12 міс.

16200

Пільговий 12 міс.

10800

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

 

 

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій “1С:Підприємство 8”)

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій “1С:Підприємство 8”)

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360

Сервіс Консультації аудитора

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%

Інформаційно-консультаційна послуга “Консультація аудитора”

450

Сервіс Пактум.Контрагент

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. 2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс. 600

Сервіс FlyDoc

Найменування Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік

5000

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік 2500