Інформаційно-технологічний супровід (вересень 2019 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

 

Запрошуємо на семінар “Лекторій”

Запрошуємо на семінар “Лекторій” на тему “Здаємо звітність за ІІІ-й квартал з ЄСВ, ПДФО та єдиного податку”, який відбудеться в Києві 25 вересня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу”.

Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі “Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС”.

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі “Договори”.

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій “Управління торговим підприємством” і “Управління виробничим підприємством” у розділі “Облік малоцінних активів” оновлено опис можливості проведення модернізації малоцінних активів.

Користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою” рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії “ХВОЯ Інтегра” (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі “Виробництво” представлена методика поетапного виготовлення виробів, в якій описаний інструмент для відображення виробничих операцій – робоче місце “Виконання етапів”. Дане робоче місце дозволяє організувати масове формування виробничих документів на підставі замовлень покупців і замовлень на виробництво, а також виробляти продукцію в кілька етапів, наприклад, в різні дні і/або в різних підрозділах.

Також в розділі “Робота з довідниками і документами, сервісні функції” рекомендуємо ознайомитися з методикою групової зміни реквізитів табличної частини обраних довідників і документів.

У розділі “Торгове обладнання для підключення” рекомендуємо ознайомитися із зовнішньої компонентою “Друк штрих-кодів” для платформи “1С:Підприємство 8.3”.

Методична підтримка типових рішень BAS

У зв’язку з початком продажів нового рішення для ведення бухгалтерського і податкового обліку – “BAS Бухгалтерія”, опубліковано Посібник з ведення обліку у конфігурації “BAS Бухгалтерія”, редакція 2.1.

У розділі “Методична підтримка користувачів рішень BAS” розпочато публікацію методичних матеріалів для користувачів рішення “BAS Бухгалтерія”.

Користувачам рішень “BAS ERP”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Роздрібна торгівля” також рекомендуємо ознайомитися з новими матеріалами.

Для користувачів конфігурацій “BAS ERP” та “BAS Управління торгівлею” у розділі “Управління купівлями” представлено методику оформлення надходження товарів і послуг. У статті описаний порядок реєстрації поставок при купівлі у постачальника, через підзвітну особу, при імпорті та надходженні товарів на комісію, а також представлено порядок реєстрації розбіжностей між фактично прийнятими товарами і товарами, зафіксованими у первинних супровідних документах постачальника та ін.

Користувачам конфігурації “BAS ERP” у розділі “Необоротні активи” рекомендуємо ознайомитися з методикою проведення ремонту основних засобів.

У розділі “Кадровий облік і розрахунок заробітної плати” представлено методику оплати праці в валюті. Стаття буде цікава підприємствам, на яких співробітникам встановлюється оклад, номінований у валюті, при цьому нарахування та виплати виконуються в гривнях, відповідно до курсу валюти.

Для користувачів рішень “BAS” у розділі “Адміністрування інформаційної бази” опубліковано методику установки та оновлення платформи. А для користувачів рішення “BAS Роздрібна торгівля” у даному розділі також опубліковано методику роботи з регламентними завданнями.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період “вересень 2018 року – серпень 2019 року”.

Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: “Бібліотека стандартних підсистем” (ред. 3.0 і 3.1), “Бібліотека електронних документів” (ред. 1.1 і 1.6), “Бібліотека інтернет-підтримки користувачів” (ред. 2.4).

Оновлено зовнішню обробку “Управління серверами”, яка призначена для настройки і перегляду даних серверів.

Опубліковано вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версії 3.1. У зв’язку з цим, застарілі вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версій 2.2, 2.3, 2.4 і 2.5 додано в архів.

Також пропонуємо ознайомитися з оновленим описом налаштування Microsoft SQL Server для роботи з платформою.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях “1С:Підприємства”

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Консультації з питань роботи рішень BAS

Рубрику доповнено новим розділом, в якому опубліковано відповіді на питання та рекомендації з роботи рішення “BAS Бухгалтерія”. Також оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень “BAS ERP”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Роздрібна торгівля”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У розділі “Робота з сервісом “FREDO Звіт” рубрики “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO” опубліковано порядок налаштування параметрів звітності, а також оновлено методику створення, заповнення та подання регламентованої звітності, на прикладі звіту “Декларація з ПДВ”.

Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”: 01.01.015 – 01.01.018.

Консультації аудитора

Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора” http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

Консультації для бухгалтера

У розділі “Облік в госпрозрахункових організаціях” опубліковано новий довідник “Розрахунки на підприємстві: банк, каса та РРО”, який присвячений особливостям проведення готівкових та безготівкових розрахунків. У першому розділі довідника розглянуто особливості проведення готівкових розрахунків, а саме поняття каса, оформлення касових документів, оприбуткування та витрачання готівки, обмеження готівкових розрахунків, ліміт каси та його розрахунок, інвентаризація каси тощо. Даний довідник буде цікавий усім підприємствам, оскільки незалежно від форми власності та виду діяльності кожне підприємство продає та купує товари, роботи, послуги, виплачує своїм працівникам заробітну плату, компенсує витрати на відрядження тощо, тобто здійснює розрахунки, використовуючи при цьому як готівкові кошти, так і безготівкові.

Розділ “Податкова звітність” довідника “Регламентована звітність” доповнено новими матеріалами “Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи)” і “Податкова декларація платника єдиного податку (четверта група)”. У матеріалах наведено алгоритм заповнення декларації за кожним рядком з коментарями.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару “Лекторій”, який був присвячений “паливному” акцизу, а саме аналізу законодавчих новацій в дії. Запис доповідей здійснено 6 серпня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша № 30-32 за 2019 рік.

У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у вересні 2019 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.08.2019 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”.

Консультації для бюджетної сфери

У довідник “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” додано новий розділ “Біологічні активи”, в якому наведено інформацію про методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про різні види біологічних активів, їх визнання та оцінку, визначення первісної вартості в залежності від способу отримання біологічного активу, обставини та порядок визначення справедливої вартості. Також у розділі опубліковано матеріал, в якому наведено інформацію про вартість та оцінку біологічних активів на дату балансу, оцінку біологічних активів за виробничою собівартістю, за первісною та чистою вартістю реалізації, документальне оформлення операцій з біологічними активами та їх відображенням на рахунках бухгалтерського обліку, визначення доходів та витрат на сільськогосподарську діяльність, розкриття інформації про біологічні активи у примітках до фінансової звітності.

У розділ “Витрати” довідника “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” додано новий підрозділ “Витрати за обмінними операціями”, в якому наведено інформацію про елементи витрат, порядок визнання витрат в залежності від їх виду, відображення на рахунках бухгалтерського обліку, про витрати на виконання бюджетних програм та їх кореспонденцію субрахунків.

Довідник “Закупівлі за державні кошти” доповнено новим матеріалом у розділі “Особливості закупівлі окремих товарів, робіт і послуг”, в якому представлено інформацію про визначення предмету та процедури закупівлі робіт у будівництві, робіт з поточного ремонту та капітального ремонту. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм” https://portal.1c.eu/applications/65.

Технологічна платформа “1С:Підприємство 8”:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1565.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.13.1926.

Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8”:

  • Конфігурація “Бухгалтерія для України. ПРОФ”, редакція 2.0, версія 2.0.17.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація “Бухгалтерія для України. Базова”, редакція 2.0, версія 2.0.17.1 (оновлення).
  • Конфігурація “Управління торговим підприємством для України”, редакція 1.2, версії 1.2.53.1 (оновлення).
  • Конфігурація “Управління виробничим підприємством для України”, редакція 1.3, версія 1.3.63.1 (оновлення).
  • Конфігурація “Управління торгівлею для України”, редакція 2.3, версія 2.3.31.1 (оновлення).
  • Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ”, редакція 2.1, версії 2.1.55.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова”, редакція 2.1, версії 2.1.55.1 (оновлення).

Типові конфігурації для Business Automation Software:

  • Конфігурація “BAS ERP”, редакція 2.1, версія 2.1.10.8.
  • Конфігурація “BAS Документообіг КОРП”, редакція 2.1, версія 2.1.3.1.
  • Конфігурація “BAS Роздрібна торгівля”, редакція 2.2, версія 2.2.9.1.
  • Конфігурація “BAS Управління торгівлею”, редакція 3.2, версія 3.2.10.7.
  • Конфігурація “BAS Бухгалтерія”, редакція 2.1, версія 2.1.2.1.
  • Конфігурація “BAS Бухгалтерія”, редакція 2.1, версія 2.1.1.16.

Прикладні рішення 1С:Підприємство 7.7:

  • Конфігурація “Бухгалтерський облік для України”, реліз 7.70.332.
  • Конфігурація “Бухгалтерський облік для України” для базової версії, реліз 7.70.332.
  • Конфігурація “Торгівля + Склад для України”, реліз 7.70.044.
  • Конфігурація “Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.065.
  • Конфігурація “Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України”, реліз 7.70.083.
  • Конфігурація “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.088.

Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:

  • За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерський облік для України”.
  • За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Комплексна конфігурація для України”.

3. ЦІНИ

ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ
12 міс.

6450

6 міс.

3450

3 міс.

1800

окремий випуск

1200

із щомісячною оплатою

600

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО
12 міс.

4500

6 міс.

2400

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
від 1 до 5

900

від 6 до 10

810

від 11 до 20

720

від 21 до 50

630

від 51 до 100

540

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
доплата за 1 місяць

180

доплата за 2 місяці

360

доплата за 3 місяці

540

доплата за 4 місяці

720

доплата за 5 місяців

900

доплата за 6 місяців

1080

доплата за 7 місяців

1260

доплата за 8 місяців

1440

доплата за 9 місяців

1620

доплата за 10 місяців

1800

доплата за 11 місяців

1980

ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

 

 

Тривалість попереднього договору ІТС

 

 

12 міс. або 
пільговий 8+4

 

 

6 міс.

 

 

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

 

1 міс.

 

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170

Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

 

 

Кількість місяців

 

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

 

ІТС Галузевий 1-ї Категорії
1 міс.

360

3 міс.

780

6 міс.

1440

12 міс.

2700

Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії
1 міс.

720

3 міс.

1560

6 міс.

2880

12 міс.

5400

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії
1 міс.

1440

3 міс.

3120

6 міс.

5760

12 міс.

10800

Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії
1 міс.

2160

3 міс.

4650

6 міс.

8700

12 міс.

16200

Пільговий 12 міс.

10800

Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

 

 

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій “1С:Підприємство 8”)

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій “1С:Підприємство 8”)

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360

Сервіс Консультації аудитора

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%

Інформаційно-консультаційна послуга “Консультація аудитора”

450

Сервіс Пактум.Контрагент

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. 2000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс. 600

Сервіс FlyDoc

Найменування Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для юридичної особи на 1 рік

5000

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу “FlyDoc” для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік 2500